Tab Article
DOSKONAŁY THRILLER PRAWNICZY, KTÓRY Z MIEJSCA STAŁ SIĘ KLASYKĄ GATUNKU. JEDNA Z NAJLEPSZYCH POWIEŚCI ULUBIONEGO PISARZA AMERYKI. PROKURATOR, KTÓRY NIKOMU NIE UFA. ADWOKAT NIENALEżĄCY DO żADNEGO Z UKŁADÓW. JEDENASTOLETNI CHŁOPIEC, KTÓRY WIE ZBYT DUżO.
Marc Sway znalazł się w niewłaściwym miejscu w niewłaściwym czasie. Był świadkiem samobójstwa nowoorleańskiego prawnika, który przed śmiercia wyjawił mu, gdzie ukryto zwłoki zamordowanego senatora Boyda Boyette’a. Obarczony tym strasznym sekretem chłopiec, którego wychowała ulica, zdaje sobie sprawę, ze on, jego matka i młodszy brat sa w śmiertelnym niebezpieczeństwie. Z jednej strony Marca ściga mafia, z drugiej – ambitny prokurator wszelkimi dostępnymi środkami próbuje go zmusić do złozenia zeznań. Jedyna nadzieja chłopca jest Reggie Love, niekonwencjonalna prawniczka gotowa zrobić wszystko – łacznie ze złamaniem prawa – zeby chronić swojego nieletniego klienta. Kapitalna ekranizacja „Klienta”, z Susan Sarandon i Tommym Lee Jonesem, nie tylko stała się kasowym hitem, ale weszła wręcz do klasyki kina. Absorbujaca i szalenie oryginalna – najlepsza do tej pory ksiazka Grishama. „The Wall Street Journal”
Mozliwe, ze uchowało się jeszcze parę osób, które nie czytały „Firmy”. Ale od lektury doskonałego „Klienta” juz nikomu nie uda się uciec. „The Boston Globe”
Grisham u szczytu swoich mozliwości. „The Atlanta Journal”